April 23, 2012

Greta Torta & Brunov rodjendan



     Bio je Brunov rodjendan i napravila sam mu malo slatko iznenadjenje. Tortu u obliku njegovog dresa i kosarkaske lopte i donijela u dvoranu na trening. Ispala je jako zanimljiva i toliko se svima svidjela da sam ju kasnije radila za jos dva igraca. Torte su bile poprilicno velike i doma bi bilo skoro pa nemoguce napraviti ih. Miksati 120 jaja...sto mislite koliko bi to potrajalo? i kako bi to izgledalo sa malim rucnim mikserom? :) 
Kada god mi je trebalo,prijatelj mi je ustupao kuhinju u hotelu gdje sam radila i onda je to bila uzivancija za raditi. Komoditet, oprema,idealni uvjeti za rad. Radeci te torte sve su mi vise stizale narudzbe. To mi je bilo drago no vecinu sam morala odbiti jer mi je bilo neugodno svaki put odlaziti u hotel i koristiti njihov prostor i opremu.


     Vjerovali ili ne, seleci se, skoro svake godine opremam kuhinju sa stvarima koje mi trebaju da normalno funkcioniram i kuham. Suma sumarum, do sada sam kupila oko 8 malih rucnih miksera. Isto toliko blendera, vaga, kalupa za torte, kolace, tartove, spatula, plastika i svega ostaloga sto treba i ide uz to. Da,cca 8 komada. I svaki puta bih sve to ostavila jer je nemoguce sve to vuci sa sobom doma. Na kraju prosle sezone nismo znali da cemo se opet vratiti u isti klub. Sve sam ostavila i poklonila i kada sam se nakon tri mjeseca vratila, ponovo sam kupila sve te iste stvari. Otprilike tako izgleda i sa djecom i njihovim igrackama, posteljinom, posudjem itd itd.. To je zivot sa uvijek spakiranim koferima.



     Torta bila je kombinacija Greta Torte (dres) i Monte Torte (lopta) . Greta je nestoooo savrseno! Ta kombinacija je toliko ukusna da vjerujem da se nebi mogla naci niti jedna osoba da kaze da joj se ne svidja. Kombinacija oraha, vanilije, hrskavog karamela koji pucketa u ustima i cokolada, cista eksplozija okusa! Nazalost, nisam ju stigla uslikati sa lijepim presjekom da se vidi kako je slozena. Ali sam uslikala dok je jos bila u izradi..



i ovo sto je na kraju od torte ostalo :)



Ova je najveca koju sam radila na ovu temu. Kombinacija je bila Greta i Paganini Torta. Cura iz hotela napisala je natpis za sretan rodjendan na cirilici. 



Greta Torta
Za kore je potrebno:
  • 10 bjelanjaka
  • 8 zlica secera
  • 300 g grilaza (100g secera + 300 g oraha)
  • 2 zlice brasna
Karamel:
  • 200g secera
  • 50 g maslaca
Fil:
  • 10 zumanjaka
  • 8 zlica secera
  • 200 g maslaca sobne temp.
  • 80 g secera u prahu
  • 1 vanilija secer
  • ribana korica pola narance
Cokoladna glazura:
  • 100 g tamne cokolade
  • 100 g mlijecne cokolade
  • 3 zlice ulja

Postupak:
     Za grilaz istopite secer u karamel i u to dodajte orahe. Promjesajte i istresite na papir za peci. Kada se ohladi,sameljite u multipraktiku. Od toga izvazite 300 g i nastavite peci kore.

     Bjelanjke sa secerom istucite u snijeg. Postepeno dodajte grilaz i prosijano brasno te rucno izmjesajte. Podijelite smjesu i pecite 3 kore na 190 C 12 min.

     Za kremu, zumanjke i secere tucite na pari dok ne dobijete gustu smjesu. Ohladite ju i dodajte narancinu koricu te izradjeni maslac sa secerom u prahu.
     
     Za karamel otopite secer i dodajte maslac.Vruci karamel podijelite na kore i sto brze razmazite. Dok ne uhvatite ruku sa brzinom razmazivanja karamela, predlazem da ga samo pospricate zlicom iz zraka. Tako ste sigurni da vam se nece napraviti debeli grumeni karamela koji cete kasnije jako tesko izrezati.      
     
     Nakon par minuta karamel ce se ohladiti i na njega nanesite otopljenu cokoladu. Razmazite u tankom sloju te ju pustite da se ohladi. Preko cokolade premazite kremu. Slozite kore jednu na drugu i pustite da odstoji barem 24 h. Sto duze stoji, okusi ce se vise prozeti i biti ce ukusnija. Ova se torta moze pripremiti i 2,3 dana ranije i idealna je za oblaganje u fondant.

Dobar tek!! 



No comments:

Post a Comment