April 3, 2012

moj blog,o da... :)


     Napokon je i moj blog ugledao svijetlo dana. Danas se napokon okurazila  moja odlucnost I natjerala me da krenem. Zelim svoj blog vec dugo vremena. Svaki kolac, torta, svaki uzdignuti kvas, sve sto je zamirisalo iz moje kuhinje podsjetilo bi me na blog i stvorilo jos vecu zelju da s vama to i dijelim i da k vama posaljem ove divne mirise. No uvijek sam nalazila vise prepreka negoli razloga da s njim vec jednom i krenem. Najveca mi je bila sto smo stalno u pokretu i na putu, te sto svoju kuhinju nemam stalno pri ruci. Doma provedemo samo ljeto. Ostatak godine smo negdje u bijelome svijetu... 

     Nase hrvatske i strane blogerice pratim vec dugo vremena. Divim se vecini i mislim da su zaista odlicne. Talentirane, strastvene i po meni veoma bitno, velikodusne svojim korisnim savjetima. Zbog toga im svima hvala! 

     I napokon, evo ga! …evo nas! Kada svoje slobodno vrijeme podjes provoditi kod ponajboljih stranih i domacih slasticara i chefova, kada ti na kucnim policama podju popustati vijci od silnih kuharica, kada su ti na internetu 99% fav linkova gastronomski i kada vec pomalo postanes ovisan o zdravoj prehrani,  onda shvatis da je to zaista to! Tvoja strast! Tvoja ljubav! Jedno enormno osobno zadovoljstvo  i na kraju krajeva i vizija za buducnost. 

Sve vas puno pozdravljam I moram priznati, da i pri samom pisanju ove uvodne dvije,tri rijeci osjecam jedno veliko uzbudjenje, radost i veselje


S ljubavlju,

- mirela -


4 comments:

  1. yay! Mirela, me da mucho gusto verte por aqui. Blogging te va a encantar! Con tus fotos y recetas vas a ser un gran hit!

    Saludos my amiga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay Elisa :) siempre tan amable.. muchisimas gracias! Por dias y dias estoy solo cocinando y tomando fotos :) q amor... si solo empece antes. Pero, ahora estoy aqui y me quedo!!

      <3

      Delete
  2. Baš mi je drago da si počela sa blogom ! Malo sam brzinski pretrkala stranice i jako mi se sviđa što sam vidjela !
    Bilo bi ti zgodno staviti sa strane "Followers" ili "prati ovaj blog", tako da je i nama koji bi te htjeli posjetiti bilo i preglednije i lakše da pratimo što radiš ;)
    Pozdrav, Branka ;)

    ReplyDelete
  3. Draga Branka,hvala na rijecima podrske. Puno mi znace :) Odnijeli ste titulu prvog clana mog bloga :) Da ste blize,sa zadovoljstvom bih Vam napravila jednu tortu :)
    Saljem Vam velike pozdrave..
    Mirela

    ReplyDelete