June 30, 2012

Salata od Koromaca & Oraha ⁄ Fennel and Walnut Salad





Nekada mi se dogodi da u danu skuham dva razlicita rucka ili vecere. Kada B trenira, njegov meni ne pristaje na kompromise. Proteini i ugljikohidrati neophodni su mu za nadoknadu energije koju izgubi. Meni to u vecini slucajeva bude pre tesko pa onda pokusam i sebi udovoljiti te napraviti nesto i za 'svoju dusu'. Vecinom je to bazirano na makrobiotici koja mi se jako svidja i koja mojoj probavi jako odgovara. B nema nista 'protiv' takve vrste prehrane. Cak stovise, vrlo rado isprobava sve moje razno razne  kombinacije sa zitaricama. No samo to, nikako. Iz jednostavnog razloga jer mu je preslabo. 
To naravno oduzme jako puno vremena pa si pokusavam pronaci nesto sto bih sto brze napravila.


Dosta cesto to bude neka fina, gurmanska salata. Kao recimo ova mirisna salata od koromaca. Pripremam ju vec par godina i uvijek ju rado i sa istim gustom pojedemo.

Prosle godine seka mi je za rodjendan poklonila veliku kuharicu samo sa salatama. Mozete zamisliti onda kakve sve kombinacije mozete pronaci. Vecinu ih ne mogu niti pripremiti jer ne mogu pronaci sve te egzoticne i rijetke namirnice. No uvijek se nadje par dobrih recepata koji ce doslovno oboriti s nogu..

I ne mogu odoliti a da ne spomenem... Upravo sjedim na terasi i pisem ovaj post a u pozadini se mijesa divni miris borovine i gradela :) ljetooo... ma da su temperature i 48C, meni ce uvijek biti najdraze doba godine. I da mi je jos samo jedan zalogajcic tih gradela..

Salata od Koromaca & Oraha

  • 1 svijezi komorac
  • 1/2 salice oraha
  • krupno ribani parmezan 
Preljev:
  • sok 1/2 limuna
  • 1/2 zlice acceta balsamica
  • 1 zlica maslinovog ulja
  • 1 zlicica meda
  • 1/2 zlicice dijon senfa
Postupak:
Komorac nasjeckajte na tanke trake i pomijesajte sa krupno iskidanim orasima. 
Za preljev pomijesajte sve sastojke i prelijte komorac. Protresite i posluzite posuto krupno ribanim parmezanom.
Dobar tek!

.....................................................................................

Fennel and Walnut Salad


  • 1 fennel bulb
  • 1⁄2 cup of walnuts
  • grated Parmigiano Cheese
dressing:
  • 1⁄2 lemon juice
  • 1⁄2 T acceto balsamico
  • 1 T olive oil
  • 1 T honey
  • 1⁄2 t dijon mustard
Cut the fennel into thin stripes and mix with chopped walnuts. Combine all the ingredients for the dressing and season the salad. Serve with grated cheese.
Bon Appetite!
** find us on FACEBOOK **


5 comments:

  1. obobzavam ovakve salatice. Predivno ti izgleda. :)

    ReplyDelete
  2. I ja se rado priklanjam raznim salatama, ali ovakvu još nisam probala. Komorač odlično zvuči i u kombinaciji sa orasima jako interesantno !

    ReplyDelete