November 16, 2012

Milk Kocke / Milk Squares


Ovo je jedan od rijetkih kolaca koje je moja Bru trazila ponovo. Tako su ukusne i lagane. Pogotovo kada odstoje dan,dva. Tanki sloj preukusne kreme od mlijecne cokolade daje super cokoladanu notu laganoj mlijecnoj kremi i biskvitu. Mislim da ju je podsjetio i na Milcschnitte. Dok sam ga radila razmisljala sam cak i poduplati kolicinu tamne kreme. Toliko mi se svidjela. No kako vecinom prvo volim isprobati orginalan recept, ostavila sam kako je. Mislim da bi kombinacija ovog kolaca sa obrnutim omjerom tamne i svijetle kreme bila jednako dobra. I mislim da cu ubrzo i to isprobati. Kada bolje razmislim, pa mozda bi i bilo vise tamne kreme da je nisam poprilicno, onako usput pojela.. hm
Ovaj divni recept naci cete ovdje. Napravila sam samo neke sitne izmjene,smanjila maslac u bijeloj kremi i umjesto mlijecne koristila Nougat cokoladu.

Milk Kocke 
Biskvit:
  • 6 jaja
  • 6 zlica secera
  • 6 zlica brasna
  • 1 prasak za pecivo
  • 4 zlice kakaa
  • 6 zlica vruce vode
Bijela krema:
  • 1 L mlijeka
  • 100 g gustina
  • 4 zlice secera
  • 100 g bijele cokolade
  • 200 g maslaca
  • 150 g secera u prahu
Cokoladna krema:
  • 200 g Nougat cokolade
  • 5 zlica mlijeka
  • 4 zlice secera
  • 150 g maslaca
Izmiksajte jaja dodavajuci secer. Kada dobijete finu pjenastu smjesu, dodajte vrucu vodu te prosijano i pomijesano brasno,kakao i prasak za pecivo. Pecite na velikom limu iz pecnice oblozenim masnim papirom, 20 min na 180C. Koru ohladite i presjecite na pola.

Za bijelu kremu odvojite otprilike 1-2 case mlijeka i u tome razmutite gustin da dobijete smjesu bez grudica. Ostatak mlijeka zakuhajte sa secerom i u tome otopite cokoladu. Dodajte gustin u to i mijesajte dok ne dobijete gustu smjesu. Otprilike 4,5 minuta. Prebacite u plastiku i pustite da se ohladi. U hladno dodajte izradjeni maslac sobne temperature i secer u prahu

Za tamnu kremu otopite sve u zdjelici na vatri i ohladite.

Biskvit prerezite na pola. Prvu koru premazite polovicom bijele kreme i preko toga tanki sloj tamne kreme. Prekrijte drugom korom i ponovite sa kremama. Ohladite. Kolac je najbolji kada odstoji dan,dva.
Dobar tek!  

                                        .................................................................................

Milk Squares

Sponge:

  • 6 eggs
  • 6 tbsp sugar
  • 6 tbsp flour, all purpose
  • 1 baking powder, 12g
  • 4 tbsp cocoa
  • 6 tbsp hot water
Dark filling:
  • 200 g Nougat chocolate, or milk chocolate
  • 5 tbsp milk
  • 4 tbsp sugar
  • 150 g butter
White filling:
  • 1 L milk
  • 100 g cornstarch
  • 4 tbsp sugar
  • 100 g white chocolate
  • 200 g butter
  • 150 g confectioners sugar
Mix eggs slowly adding sugar. When it comes to a nice, fluffy consistence add the water. Sift the flour,cocoa, baking powder and add to the mixture. Combine the mixture with a spatula. Bake in a big baking sheet from the owen, lined with baking paper for 20 min on 180C. Let cool and cut in half.

For the dark filling bring all the ingredients to a boil and let cool.

For the white filling, take about 2 cups of milk and mix with cornstarch. The rest of the milk and the sugar bring to a boil. Add the chopped chocolate and let it melt. Then add the cornstarch mixture and whisk until it becomes a nice thick consistency. For around 4,5 min. Place the mixture in a plastic bowl and cover with a foil. Let cool. 
Mix the butter ( room temperature) with the sugar and add to the white cream.
Assemble: place one half of the sponge and spread half of the white filling. Then spread half of the dark filling over and cover with the other half of the sponge. Then again the white filling and finish with the dark. Let cool.
Bon Appetite!


16 comments:

  1. Odlicno izgleda, a i recept mi se dopada:) Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Obožavam ovakve kolače, odlično izgleda!

    ReplyDelete
  3. Ovo mi izgleda jako fino. Pošalješ malo?

    ReplyDelete
  4. Recept je odličan i kod mene jako drag kolač , radila sam ga i u obliku torte za moju Stellu.

    ReplyDelete
  5. Kolac ti divno izgleda, mada, kad sam ga pravila mi smo kolektivno doziveli veliko razocarenje. I posle dvodnevnog stajanja to je bilo nesto sto sam nazvala 'hleb sa margarinom'. Divno je izgledao sa svim tim slojevima ali ...
    OK, ukusi se razlikuju i ja uglavnom ne volim da kudim iz straha da nekog ne uvredim.
    Moji zakljuci su da bi kore trebalo natopiti necim - mlekom ili blagim serenim sirupom, a da se u filu smanji ili kolicina putera ili kolicina gustina ili cak oba. Ova kolicina gustina da jednu maltene zelatinoznu smesu i verujem da je tolika kako bi fil bio sto cvrci ali generalno nema potrebe za toliko gustina. U varijanti kada se koristi margarin, kako sam ja pravila, to je jos crnje i gore jer ukus margarina prevlada.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taci, hvala.. Bas steta sto si se ti razocarala jer je kod mene pokupio odusevljenje na sve strane. I cak sam se i sama iznenadila kako je socan s obzirom da se ne natapa. Pogotovo nakon dan,dva.Ja sam ga vec masu puta pravila i uvijek mi ispane jednako fin. Jeli isti recept? i ja nikad ne koristim margarin, jednostavno pokvari okus kolaca. Radije napravim 1/2 recepta ali svakako samo sa maslacem..
      poz i tebi!

      Delete
  6. Kockice su ti krasne i drago mi je da ste uživali u kolačiću, mene nekako više privlači varijanta sa obrnutim omjerom bijele i tamne kreme pa mislim da ću ga takvoga prvo isprobati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene ta varijanta mami :) javi kako je ispao u toj verziji..

      Delete
  7. kocke su prekrasne, ne sumnjam u to koliko su dobre i kako bih i ja vjerojatno poželjela da ih ponovo napravim

    ReplyDelete