November 13, 2013

Brownie Cheesecake & hello again :)




Ako ste se slucjno zapitali sto je sa blogom, gdje je ta kuharica sa svojom putujucom kuhinjom ili da mi slucajno nije dosadio, moram vam priznati da me ljeto prevarilo i zaludilo svojim carima. Jednostavno ga obozavam i kada cvrcci zazvizde i osjetim onaj jedinstveni miris borovine, nema toga St.Bartsa koji to moze zamjeniti. Jednostavno mu se prepustim i ono sa mnom manipulira kako ga volja. Ljeto doma cisti je hedonizam. Zazelili smo se lijepe nase i njene divne obale, obitelji i prijatelja pa smo nezasitno uzivali u svemu skupa. Uz brojne obveze koje su nas docekale, jos poneka kraca putovanja i moje ozljede koljena, htio-ne htio LoveAffair je morao na godisnji. Ponovo sam upisala sam fakultet ( na sto sam jako ponosna) i odradila uspjesnu terapiju nakon koje smo u rujnu preselili u Dubai. 

Ljeto je zavrsilo u Splitu ali ne i ovdje, gdje jos uvijek prze 32C. Nakon dva mjeseca iscrpljujucih vrucina, napokon smo usli u svakodnevnu rutinu. U ovom predivnom gradu narednih smo 9 mjeseci. Bru je krenula u 1. razred tako da smo u ozbiljnim studentskim i skolskim vodama :) Mogu vam reci da mi se skroz svidja dijeliti radni stol sa svojom prijateljicom. 

Buduci da mi je kuhinja jos uvijek van funkcije, kratko cu vas zabavljati sa receptima koji su mi ostali neobjavljeni. Ova fenomenalna Brownie Cheesecake torta bila je moja rodjendanska. 



***
- english -


Brownie Cheesecake



Hello foodie friends. If you maybe wondered what happened with that sweet blog together with her chef, let me tell you that the chef got seduced by summer. Literally. I love it. I adore it. And after being away for months and months and then coming back into top summer season, back to Your Home, I have to admit that I have let summer to manipulate me in a way it wanted. And it wanted me to enjoy sun, sea, sailing around beautiful Croatian islands, friends and my family. Summer in Croatia, that is pure hedonism. Believe me! 
In the meantime I enrolled university again ( which I'm very proud of ), went through tough knee injuries and by the time my therapy was finished, the summer was over too and we moved again. The summer might be long gone, at least according to the calendar, but not according the temperatures here in Dubai. We moved to Dubai in september, after I finished my treatment and by now we got our daily routine back, managed to organize our schools with B's practices and finally, finally got back to my blog. Although I still have no oven in my kitchen ( everything takes for Ages here. Tomorrow, tomorrow.. it's always tomorrow), I have some recipes waiting to be shared. 



This awesome Brownie Cheesecake was my birthday cake. Happy Birthday to me :) It is nice to be back. I missed my LoveAffair blog.. 




3 comments:

  1. Uživajte u novoj sredini, u Dubaiu je sigurno jako zanimljivo. kolačić odlično zvuči i izgleda, uz ovakav slatki zalogaj lakše se uči i za ispite. Sretno !

    ReplyDelete
  2. Torta je predivna, okuse obožavam! Želim ti sreću u Dubaiu, čuvaj se i uživaj u svakom danu. :)

    ReplyDelete